ilmah ilmah .

ilmah

اگر ميخواهيد مطالعه كارآمدي داشته باشيد :

تكنيك هاي يادآوري:

گوش دادن به موسيقي: تحقيقات مدت‌هاست كه نشان داده است كه انواع خاصي از موسيقي مي‌تواند به عنوان كليدي براي باز كردن درها و يادآوري خاطرات عمل كند. اين تئوري اين است كه اطلاعاتي كه هنگام گوش دادن به يك آهنگ يا مجموعه خاص به دست مي‌آيد، اغلب مي‌تواند به سادگي با پخش مجدد آهنگ‌ها در ذهن شما يادآوري شود.تغذيه مناسب و رژيم درماني

Speedread: برخي از مردم بر اين باورند كه خواندن سريع باعث از دست دادن اطلاعات حياتي شما مي شود، با اين حال ايده اين است كه اگر به درستي انجام شود، تندخواني منجر به فيلتر كردن اطلاعات نامربوط مي شود. در صورت لزوم، هميشه مي‌توانيد موضوعات فني را كه اغلب به خواندن آهسته‌تري نياز دارند، بخوانيد و دوباره بخوانيد، اگرچه برخي مطالعات نشان مي‌دهند كه آهسته‌خواني در واقع مانع از جذب ايده‌هاي كلي مي‌شود. آيا اين تكنيك خواندن آنلاين را امتحان مي كنيد؟ برنامه رايگان Spreeder را امتحان كنيد.

از كلمات اختصاري و ساير ابزارهاي يادگاري استفاده كنيد: يادداشت ها اساسا ترفندهايي براي به خاطر سپردن اطلاعات هستند. برخي از ترفندها به قدري مؤثر هستند كه به كارگيري صحيح آن به شما امكان مي دهد تا چندين ماه يا حتي سال ها بعد اطلاعات پيش پا افتاده را به خاطر بياوريد.

وسايل كمك بصري

هر تصويري داستاني را بيان مي‌كند: هر چيزي را كه مي‌خواهيد به دست آوريد بكشيد يا طرح كنيد تا به شما در تجسم آن كمك كند. داشتن يك هدف مشخص در ذهن مي تواند به پيشرفت شما در رسيدن به هدف كمك كند.

نقشه مغزي آن: آيا نياز به برنامه ريزي داريد؟ نقشه هاي مغزي، يا نقشه هاي ذهني، راهي فشرده براي دريافت نماي كلي از يك پروژه و همچنين مديريت بهتر آن ارائه مي دهند. از طريق نقشه ذهني، مي توانيد روابط بين ايده هاي متفاوت را مشاهده كنيد و از تكنيك هاي طوفان فكري بهتر استفاده كنيد.بهترين مكان هاي گردشگري

نمادگرايي و نشانه شناسي را بياموزيد: نشانه شناسي مطالعه نشانه ها و نمادها است. داشتن درك درستي از نمادنگاري يك رشته خاص نه تنها به فرآيند يادگيري كمك مي كند، بلكه به شما امكان مي دهد اطلاعات را به طور موثرتري حفظ كنيد.

استفاده از طراحي اطلاعات: هنگام برخورد با اطلاعاتي كه ساختار ذاتي دارند، استفاده از اصول طراحي اطلاعات مي تواند به انتقال واضح تر آن اطلاعات كمك كند. يك منبع عالي اطلاعات زيبايي‌شناسي است كه نمونه‌هايي از انواع مختلف طراحي اطلاعات را ارائه مي‌دهد و پيوندهايي به منابع آنها ارائه مي‌دهد.

 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۰۸:۱۸ توسط:ilmah موضوع: نظرات (0)

تكنولوژي سريع با اين 9 نكته :

1. صفحه نمايش خالي. با فشار دادن B يا كليد نقطه، يك صفحه سياه را نمايش دهيد (يا از يك صفحه سياه به نمايش اسلايد برگرديد).

2. در نمايش اسلايد خود بنويسيد. هنگام نمايش يك ارائه، Ctrl+P را فشار دهيد تا نشانگر را به يك خودكار تغيير دهيد تا نمايش اسلايد شما حاشيه نويسي شود، و كليد Esc را فشار دهيد تا به يك اشاره گر بازگرديد. E را فشار دهيد تا حاشيه نويسي پاك شود.

3. نمايش ليست اسلايدها. هنگام نمايش يك ارائه، Ctrl+S را فشار دهيد تا فهرستي از همه اسلايدها با عنوان اسلايدها نمايش داده شود، سپس روي انتخابي دوبار كليك كنيد تا به آن اسلايد برويد.سبك زندگي و خوانواده

4. نمايش اسلايد خود را به صورت ويدئو منتشر كنيد. با ضبط نمايش اسلايد خود با روايت خود از زبانه نمايش اسلايد با انتخاب ضبط نمايش اسلايد، شروع ضبط، شروع كنيد. وقتي كارتان تمام شد، از تب File گزينه Save & Send, Create a Video را انتخاب كنيد.

چشم انداز :

5. چندين ايميل را همزمان چاپ كنيد. با انتخاب چندين ايميل در حالي كه كليد Ctrl را نگه داريد و سپس فايل، چاپ، سبك يادداشت، چاپ را انتخاب كنيد، گروهي از پيام هاي ايميل را به طور همزمان چاپ كنيد.

6. با كشيدن يك فايل يك كار Outlook ايجاد كنيد. يك فايل را از پنجره اكسپلورر به دكمه Tasks در پنجره ناوبري Outlook بكشيد و رها كنيد. يك كار جديد با فايل پيوست باز مي شود. اطلاعات باقيمانده را پر كنيد و سپس روي ذخيره و بستن كليك كنيد.

7. اتصال رشته هاي ايميل. براي يافتن ايميل هاي مرتبط، بدون باز كردن پيام، روي آن كليك راست كرده و سپس در منوي باز شده، گزينه Find Related, Mesغير مجاز مي باشدes in This Conversation را انتخاب كنيد. كادر گفتگوي Advanced Find ظاهر مي شود كه تمام ايميل هاي مرتبط را خلاصه مي كند.يادگيري زبان

8. يك يادآوري براي پاسخ به يك پيام تنظيم كنيد. روي پيامي كه مي‌خواهيد يادآوري را براي آن تنظيم كنيد كليك راست كنيد، Follow Up را انتخاب كنيد و سپس روي Add Reminder كليك كنيد. در كادر محاوره اي سفارشي، تاريخ سررسيد را انتخاب كنيد، مطمئن شويد كه كادر يادآور علامت زده شده است، سپس روي OK كليك كنيد.

9. به سرعت لينك موجود در پيامي كه نوشتيد را تست كنيد. Ctrl را فشار دهيد و روي لينك كليك كنيد تا در پنجره مرورگر جديد راه اندازي شود تا تأييد شود كه درست كار مي كند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۱۴:۳۰ توسط:ilmah موضوع: نظرات (0)