ilmah ilmah .

ilmah

تکنولوژی سریع با این 9 نکته :

1. صفحه نمایش خالی. با فشار دادن B یا کلید نقطه، یک صفحه سیاه را نمایش دهید (یا از یک صفحه سیاه به نمایش اسلاید برگردید).

2. در نمایش اسلاید خود بنویسید. هنگام نمایش یک ارائه، Ctrl+P را فشار دهید تا نشانگر را به یک خودکار تغییر دهید تا نمایش اسلاید شما حاشیه نویسی شود، و کلید Esc را فشار دهید تا به یک اشاره گر بازگردید. E را فشار دهید تا حاشیه نویسی پاک شود.

3. نمایش لیست اسلایدها. هنگام نمایش یک ارائه، Ctrl+S را فشار دهید تا فهرستی از همه اسلایدها با عنوان اسلایدها نمایش داده شود، سپس روی انتخابی دوبار کلیک کنید تا به آن اسلاید بروید.سبک زندگی و خوانواده

4. نمایش اسلاید خود را به صورت ویدئو منتشر کنید. با ضبط نمایش اسلاید خود با روایت خود از زبانه نمایش اسلاید با انتخاب ضبط نمایش اسلاید، شروع ضبط، شروع کنید. وقتی کارتان تمام شد، از تب File گزینه Save & Send, Create a Video را انتخاب کنید.

چشم انداز :

5. چندین ایمیل را همزمان چاپ کنید. با انتخاب چندین ایمیل در حالی که کلید Ctrl را نگه دارید و سپس فایل، چاپ، سبک یادداشت، چاپ را انتخاب کنید، گروهی از پیام های ایمیل را به طور همزمان چاپ کنید.

6. با کشیدن یک فایل یک کار Outlook ایجاد کنید. یک فایل را از پنجره اکسپلورر به دکمه Tasks در پنجره ناوبری Outlook بکشید و رها کنید. یک کار جدید با فایل پیوست باز می شود. اطلاعات باقیمانده را پر کنید و سپس روی ذخیره و بستن کلیک کنید.

7. اتصال رشته های ایمیل. برای یافتن ایمیل های مرتبط، بدون باز کردن پیام، روی آن کلیک راست کرده و سپس در منوی باز شده، گزینه Find Related, Mesغیر مجاز می باشدes in This Conversation را انتخاب کنید. کادر گفتگوی Advanced Find ظاهر می شود که تمام ایمیل های مرتبط را خلاصه می کند.یادگیری زبان

8. یک یادآوری برای پاسخ به یک پیام تنظیم کنید. روی پیامی که می‌خواهید یادآوری را برای آن تنظیم کنید کلیک راست کنید، Follow Up را انتخاب کنید و سپس روی Add Reminder کلیک کنید. در کادر محاوره ای سفارشی، تاریخ سررسید را انتخاب کنید، مطمئن شوید که کادر یادآور علامت زده شده است، سپس روی OK کلیک کنید.

9. به سرعت لینک موجود در پیامی که نوشتید را تست کنید. Ctrl را فشار دهید و روی لینک کلیک کنید تا در پنجره مرورگر جدید راه اندازی شود تا تأیید شود که درست کار می کند.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۱۴:۳۰ توسط:ilmah موضوع: نظرات (0)