ilmah ilmah .

ilmah

نکته تغذیه سالم از یک متخصص تغذیه

تغییرات کوچک در غذایی که می خورید می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند.

تغذیه سالم نباید کار سختی باشد. تغییرات کوچک در غذایی که انتخاب می کنید، روش طبخ و نحوه غذا خوردن می تواند تفاوت واقعی ایجاد کند.

فیونا هانتر، متخصص تغذیه، به مناسبت جشن صدمین سالگرد Good Housekeeping، 100 نکته سریع و ساده را گردآوری کرده است - از مبادله هوشمند و روش‌های جدید برای تهیه و طبخ غذا گرفته تا وسایل هوشمندانه آشپزخانه - که خوردن یک تکه کیک را سالم‌تر می‌کند.

توصیه های تغذیه سالم

  کلم بروکلی و گوجه فرنگی:

پتانسیل مبارزه با سرطان گوجه فرنگی و کلم بروکلی با مصرف این دو غذا با هم افزایش می یابد.خواص یونجه

     آب پرتقال با لوبیا روی نان تست:

ویتامین C موجود در آب پرتقال جذب آهن موجود در غذاهایی مانند لوبیا، عدس و غلات صبحانه را آسان‌تر می‌کند. وقتی این دو غذا با هم مصرف شوند، جذب آهن می تواند بیش از 50 درصد افزایش یابد.

    میوه دار شوید:

مقداری از کره یا مارگارین را در دستور پخت کیک و مافین با میوه هایی مانند سس سیب یا پوره آلو عوض کنید. نه تنها رطوبت و طعم میوه ای لذیذ را اضافه می کند، بلکه محتوای فیبر محصولات پخته شده را نیز افزایش می دهد. به سادگی نیمی از چربی موجود در دستور غذای اصلی را با پوره میوه جایگزین کنید.سنجد

 بزرگتر همیشه بهتر نیست:

گوجه‌فرنگی گیلاسی حاوی سطوح بالاتری از فلاونول‌ها است، آنتی‌اکسیدان‌هایی که اعتقاد بر این است که به محافظت در برابر بیماری‌های قلبی، سکته مغزی و سرطان نسبت به انواع گوشت گاو یا انواع با اندازه معمولی کمک می‌کنند


برچسب: تغذیه،سلامت،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۱۸:۲۱ توسط:ilmah موضوع: نظرات (0)