ilmah ilmah .

ilmah

اگر میخواهید مطالعه کارآمدی داشته باشید :

تکنیک های یادآوری:

گوش دادن به موسیقی: تحقیقات مدت‌هاست که نشان داده است که انواع خاصی از موسیقی می‌تواند به عنوان کلیدی برای باز کردن درها و یادآوری خاطرات عمل کند. این تئوری این است که اطلاعاتی که هنگام گوش دادن به یک آهنگ یا مجموعه خاص به دست می‌آید، اغلب می‌تواند به سادگی با پخش مجدد آهنگ‌ها در ذهن شما یادآوری شود.تغذیه مناسب و رژیم درمانی

Speedread: برخی از مردم بر این باورند که خواندن سریع باعث از دست دادن اطلاعات حیاتی شما می شود، با این حال ایده این است که اگر به درستی انجام شود، تندخوانی منجر به فیلتر کردن اطلاعات نامربوط می شود. در صورت لزوم، همیشه می‌توانید موضوعات فنی را که اغلب به خواندن آهسته‌تری نیاز دارند، بخوانید و دوباره بخوانید، اگرچه برخی مطالعات نشان می‌دهند که آهسته‌خوانی در واقع مانع از جذب ایده‌های کلی می‌شود. آیا این تکنیک خواندن آنلاین را امتحان می کنید؟ برنامه رایگان Spreeder را امتحان کنید.

از کلمات اختصاری و سایر ابزارهای یادگاری استفاده کنید: یادداشت ها اساسا ترفندهایی برای به خاطر سپردن اطلاعات هستند. برخی از ترفندها به قدری مؤثر هستند که به کارگیری صحیح آن به شما امکان می دهد تا چندین ماه یا حتی سال ها بعد اطلاعات پیش پا افتاده را به خاطر بیاورید.

وسایل کمک بصری

هر تصویری داستانی را بیان می‌کند: هر چیزی را که می‌خواهید به دست آورید بکشید یا طرح کنید تا به شما در تجسم آن کمک کند. داشتن یک هدف مشخص در ذهن می تواند به پیشرفت شما در رسیدن به هدف کمک کند.

نقشه مغزی آن: آیا نیاز به برنامه ریزی دارید؟ نقشه های مغزی، یا نقشه های ذهنی، راهی فشرده برای دریافت نمای کلی از یک پروژه و همچنین مدیریت بهتر آن ارائه می دهند. از طریق نقشه ذهنی، می توانید روابط بین ایده های متفاوت را مشاهده کنید و از تکنیک های طوفان فکری بهتر استفاده کنید.بهترین مکان های گردشگری

نمادگرایی و نشانه شناسی را بیاموزید: نشانه شناسی مطالعه نشانه ها و نمادها است. داشتن درک درستی از نمادنگاری یک رشته خاص نه تنها به فرآیند یادگیری کمک می کند، بلکه به شما امکان می دهد اطلاعات را به طور موثرتری حفظ کنید.

استفاده از طراحی اطلاعات: هنگام برخورد با اطلاعاتی که ساختار ذاتی دارند، استفاده از اصول طراحی اطلاعات می تواند به انتقال واضح تر آن اطلاعات کمک کند. یک منبع عالی اطلاعات زیبایی‌شناسی است که نمونه‌هایی از انواع مختلف طراحی اطلاعات را ارائه می‌دهد و پیوندهایی به منابع آنها ارائه می‌دهد.

 

برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۰۸:۱۸ توسط:ilmah موضوع: نظرات (0)