ilmah ilmah .

ilmah

نكته تغذيه سالم از يك متخصص تغذيه

تغييرات كوچك در غذايي كه مي خوريد مي تواند تفاوت بزرگي ايجاد كند.

تغذيه سالم نبايد كار سختي باشد. تغييرات كوچك در غذايي كه انتخاب مي كنيد، روش طبخ و نحوه غذا خوردن مي تواند تفاوت واقعي ايجاد كند.

فيونا هانتر، متخصص تغذيه، به مناسبت جشن صدمين سالگرد Good Housekeeping، 100 نكته سريع و ساده را گردآوري كرده است - از مبادله هوشمند و روش‌هاي جديد براي تهيه و طبخ غذا گرفته تا وسايل هوشمندانه آشپزخانه - كه خوردن يك تكه كيك را سالم‌تر مي‌كند.

توصيه هاي تغذيه سالم

  كلم بروكلي و گوجه فرنگي:

پتانسيل مبارزه با سرطان گوجه فرنگي و كلم بروكلي با مصرف اين دو غذا با هم افزايش مي يابد.خواص يونجه

     آب پرتقال با لوبيا روي نان تست:

ويتامين C موجود در آب پرتقال جذب آهن موجود در غذاهايي مانند لوبيا، عدس و غلات صبحانه را آسان‌تر مي‌كند. وقتي اين دو غذا با هم مصرف شوند، جذب آهن مي تواند بيش از 50 درصد افزايش يابد.

    ميوه دار شويد:

مقداري از كره يا مارگارين را در دستور پخت كيك و مافين با ميوه هايي مانند سس سيب يا پوره آلو عوض كنيد. نه تنها رطوبت و طعم ميوه اي لذيذ را اضافه مي كند، بلكه محتواي فيبر محصولات پخته شده را نيز افزايش مي دهد. به سادگي نيمي از چربي موجود در دستور غذاي اصلي را با پوره ميوه جايگزين كنيد.سنجد

 بزرگتر هميشه بهتر نيست:

گوجه‌فرنگي گيلاسي حاوي سطوح بالاتري از فلاونول‌ها است، آنتي‌اكسيدان‌هايي كه اعتقاد بر اين است كه به محافظت در برابر بيماري‌هاي قلبي، سكته مغزي و سرطان نسبت به انواع گوشت گاو يا انواع با اندازه معمولي كمك مي‌كنند


برچسب: تغذيه،سلامت،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۱۸:۲۱ توسط:ilmah موضوع: نظرات (0)

نكته براي فيلم برداري بهتر با گوشي هوشمند:

- ضبط ويديو هرگز به اين آساني يا بدون دردسر نبوده است:

(Pocket-lint) - ضبط ويديو هرگز به اين آساني يا بدون دردسر نبوده است. همه يك دوربين فيلمبرداري قدرتمند در جيب خود دارند: يك گوشي هوشمند. در واقع، گوشي‌هاي هوشمند به‌عنوان ابزار خلاقيت موبايل اهميت بيشتري پيدا كرده‌اند، تا جايي كه برخي آن را هدف اصلي و به اندازه ارتباطات مهم مي‌دانند.

با كمي تمرين و دسترسي به چند نكته كليدي، حتي شما بله، شما مي توانيد شروع به ضبط فيلم عالي، وبلاگ نويسي يا حتي ضبط يك فيلم مستقل يا مستند فقط با استفاده از تلفن هوشمند خود كنيد.

بنابراين، Pocket-lint در تلاش براي كمك به شما براي ثبت هر آنچه كه مي‌خواهيد به بهترين شكل ممكن، ده نكته را گردآوري كرده است. اگرچه برخي از نكات ممكن است بديهي به نظر برسند، اما پيروي از همه آنها بايد هر بار منجر به ويديوي شگفت انگيز شود.بهترين سريال هاي هندي

 

جلوه ها:

اسنپ ​​چت يكي از اولين اپليكيشن هايي بود كه روش فيلمبرداري ما را به كلي تغيير داد. با استفاده از آن، مي‌توانيد به سرعت يك ويديو (يا عكس) از خودتان در محل كار براي يك دوست بفرستيد و سپس آن‌ها مي‌توانند آن را باز كنند، در صورت تمايل از آن عكس بگيرند و با پاسخ ويديويي خود پاسخ دهند.

مي‌توانيد با افزودن جلوه‌ها و صداهاي ويژه مبتني بر واقعيت افزوده، با قابليتي به نام لنز،  عكس را سرگرم‌كننده‌تر كنيد. مانند لنزها، كه عمدتاً به صورت بلادرنگ روي صورت شما اعمال مي شوند، لنزهاي جهان سه بعدي نيز وجود دارند كه به طور منحصر به فردي بر محيط اطراف شما تأثير مي گذارند.

نكته Snapchat چيست و چگونه كار مي كند؟

اين انيميشن بر روي دنياي اطراف ما پوشانده شده است و مي توان آن را ضبط كرد و سپس از طريق استوري ما با دوستان خود در چت يا دنبال كنندگان به اشتراك گذاشت. هم لنزها و هم لنزهاي جهاني به طور مكرر توسط اسنپ چت تغيير مي كنند، اگرچه لنزهاي محبوب تكرار مي شوند. در نهايت، فيلترهايي وجود دارد كه مي‌توانيد از آنها براي زيباتر كردن عكس‌هايتان استفاده كنيد.بهترين فيلم هاي هندي

مي‌توانيد فيلترهاي رنگي، زمان فعلي، آب و هواي محلي، پوشش‌هاي سرعت يا فيلترهاي جغرافيايي را به ويديوي خود اضافه كنيد. اكنون، پس از اتمام بازي با هر يك از اين ويژگي‌هاي اسنپ چت، هميشه مي‌توانيد اسنپ خود را به صورت محلي در دستگاه خود ذخيره كنيد و سپس آن را از طريق شبكه‌هاي اجتماعي ديگر يا پيامك با ديگران به اشتراك بگذاريد. اما، اگر اسنپ چت مورد علاقه شما نيست، اينستاگرام را امتحان كنيد. اينستاگرام چندين فيلتر و لنز براي ويديوها نيز ارائه مي دهد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۴۰:۴۴ توسط:ilmah موضوع: نظرات (0)

نكته براي حفظ انگيزه و پايبندي به اهداف سلامتي خود در سال 2022

بنابراين، در سال 2022 به خودتان قول داده ايد كه سالم تر زندگي كنيد و تناسب اندام داشته باشيد. حتي ممكن است اين فرآيند را از قبل شروع كرده باشيد، اگرچه اين روزها بزرگترين چالش اين نيست كه چگونه شروع كنيد. اين نحوه ادامه دادن است كه بسيار مهم است.

ممكن است در حال حاضر به قسمت دوم فكر نكنيد. همه چيز در ابتدا خوب است، اما به زودي احتمالاً قبل از اينكه شيار خود را پيدا كنيد، با وسوسه تسليم شدن روبرو خواهيد شد. درك دليل آن آسان است.

تمرين محدوديت‌هاي شما را از بين مي‌برد و مي‌تواند از نظر جسمي و عاطفي  به شما صدمه بزند و پايبندي به آن را سخت كند. ما شروع به بهانه تراشي مي كنيم مانند نداشتن زمان كافي، لذت نبردن از كاري كه انجام مي دهيم يا سخت بودن آن كار. وقتي تغييرات را بلافاصله نمي‌بينيم، نااميد مي‌شويم، نمي‌دانيم كه زمان مي‌برد، و بيشتر تغييرات در ابتدا داخلي هستند. اين ذهن شماست كه باعث مي شود از كار دست بكشيد و ذهن شما قبل از اينكه بدنتان دست از كار بكشد تسليم مي شود.كاهش درد پريود

البته، شما نمي‌خواهيد سفر را در دو ماه متوقف كنيد، اما به حركت خود ادامه دهيد.چه به دنبال سلامت جسمي و انرژي بهتر، اعتماد به نفس بهتر بدن، يا اهداف بلندپروازانه‌تر ورزشي مانند دويدن در يك مسابقه باشيد. خوشبختانه، راه‌هاي زيادي براي باانگيزه ماندن يا شروع ايجاد عادات سالم‌تر وجود دارد.

به فرآيند اعتماد كنيد:

اگر در بهترين حالت نبوده ايد، وارد شدن به يك برنامه روتين سالم، غلبه بر درد و حفظ انگيزه مي تواند چالش برانگيز باشد. با اين حال، اگر برنامه خود را بيشتر دوست داريد، از راهنمايي هاي مربي خود پيروي كنيد و براي كمك به دوستان خود تكيه كنيد. ممكن است گاهي اوقات روند كند به نظر برسد اما كار مي كند. به آن اعتماد كنيد.علائم زخم معده


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۳۳:۵۳ توسط:ilmah موضوع: نظرات (0)