ilmah ilmah .

ilmah

نکته برای فیلم برداری بهتر با گوشی هوشمند:

- ضبط ویدیو هرگز به این آسانی یا بدون دردسر نبوده است:

(Pocket-lint) - ضبط ویدیو هرگز به این آسانی یا بدون دردسر نبوده است. همه یک دوربین فیلمبرداری قدرتمند در جیب خود دارند: یک گوشی هوشمند. در واقع، گوشی‌های هوشمند به‌عنوان ابزار خلاقیت موبایل اهمیت بیشتری پیدا کرده‌اند، تا جایی که برخی آن را هدف اصلی و به اندازه ارتباطات مهم می‌دانند.

با کمی تمرین و دسترسی به چند نکته کلیدی، حتی شما بله، شما می توانید شروع به ضبط فیلم عالی، وبلاگ نویسی یا حتی ضبط یک فیلم مستقل یا مستند فقط با استفاده از تلفن هوشمند خود کنید.

بنابراین، Pocket-lint در تلاش برای کمک به شما برای ثبت هر آنچه که می‌خواهید به بهترین شکل ممکن، ده نکته را گردآوری کرده است. اگرچه برخی از نکات ممکن است بدیهی به نظر برسند، اما پیروی از همه آنها باید هر بار منجر به ویدیوی شگفت انگیز شود.بهترین سریال های هندی

 

جلوه ها:

اسنپ ​​چت یکی از اولین اپلیکیشن هایی بود که روش فیلمبرداری ما را به کلی تغییر داد. با استفاده از آن، می‌توانید به سرعت یک ویدیو (یا عکس) از خودتان در محل کار برای یک دوست بفرستید و سپس آن‌ها می‌توانند آن را باز کنند، در صورت تمایل از آن عکس بگیرند و با پاسخ ویدیویی خود پاسخ دهند.

می‌توانید با افزودن جلوه‌ها و صداهای ویژه مبتنی بر واقعیت افزوده، با قابلیتی به نام لنز،  عکس را سرگرم‌کننده‌تر کنید. مانند لنزها، که عمدتاً به صورت بلادرنگ روی صورت شما اعمال می شوند، لنزهای جهان سه بعدی نیز وجود دارند که به طور منحصر به فردی بر محیط اطراف شما تأثیر می گذارند.

نکته Snapchat چیست و چگونه کار می کند؟

این انیمیشن بر روی دنیای اطراف ما پوشانده شده است و می توان آن را ضبط کرد و سپس از طریق استوری ما با دوستان خود در چت یا دنبال کنندگان به اشتراک گذاشت. هم لنزها و هم لنزهای جهانی به طور مکرر توسط اسنپ چت تغییر می کنند، اگرچه لنزهای محبوب تکرار می شوند. در نهایت، فیلترهایی وجود دارد که می‌توانید از آنها برای زیباتر کردن عکس‌هایتان استفاده کنید.بهترین فیلم های هندی

می‌توانید فیلترهای رنگی، زمان فعلی، آب و هوای محلی، پوشش‌های سرعت یا فیلترهای جغرافیایی را به ویدیوی خود اضافه کنید. اکنون، پس از اتمام بازی با هر یک از این ویژگی‌های اسنپ چت، همیشه می‌توانید اسنپ خود را به صورت محلی در دستگاه خود ذخیره کنید و سپس آن را از طریق شبکه‌های اجتماعی دیگر یا پیامک با دیگران به اشتراک بگذارید. اما، اگر اسنپ چت مورد علاقه شما نیست، اینستاگرام را امتحان کنید. اینستاگرام چندین فیلتر و لنز برای ویدیوها نیز ارائه می دهد.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۴۰:۴۴ توسط:ilmah موضوع: نظرات (0)