ilmah ilmah .

ilmah

نکته برای حفظ انگیزه و پایبندی به اهداف سلامتی خود در سال 2022

بنابراین، در سال 2022 به خودتان قول داده اید که سالم تر زندگی کنید و تناسب اندام داشته باشید. حتی ممکن است این فرآیند را از قبل شروع کرده باشید، اگرچه این روزها بزرگترین چالش این نیست که چگونه شروع کنید. این نحوه ادامه دادن است که بسیار مهم است.

ممکن است در حال حاضر به قسمت دوم فکر نکنید. همه چیز در ابتدا خوب است، اما به زودی احتمالاً قبل از اینکه شیار خود را پیدا کنید، با وسوسه تسلیم شدن روبرو خواهید شد. درک دلیل آن آسان است.

تمرین محدودیت‌های شما را از بین می‌برد و می‌تواند از نظر جسمی و عاطفی  به شما صدمه بزند و پایبندی به آن را سخت کند. ما شروع به بهانه تراشی می کنیم مانند نداشتن زمان کافی، لذت نبردن از کاری که انجام می دهیم یا سخت بودن آن کار. وقتی تغییرات را بلافاصله نمی‌بینیم، ناامید می‌شویم، نمی‌دانیم که زمان می‌برد، و بیشتر تغییرات در ابتدا داخلی هستند. این ذهن شماست که باعث می شود از کار دست بکشید و ذهن شما قبل از اینکه بدنتان دست از کار بکشد تسلیم می شود.کاهش درد پریود

البته، شما نمی‌خواهید سفر را در دو ماه متوقف کنید، اما به حرکت خود ادامه دهید.چه به دنبال سلامت جسمی و انرژی بهتر، اعتماد به نفس بهتر بدن، یا اهداف بلندپروازانه‌تر ورزشی مانند دویدن در یک مسابقه باشید. خوشبختانه، راه‌های زیادی برای باانگیزه ماندن یا شروع ایجاد عادات سالم‌تر وجود دارد.

به فرآیند اعتماد کنید:

اگر در بهترین حالت نبوده اید، وارد شدن به یک برنامه روتین سالم، غلبه بر درد و حفظ انگیزه می تواند چالش برانگیز باشد. با این حال، اگر برنامه خود را بیشتر دوست دارید، از راهنمایی های مربی خود پیروی کنید و برای کمک به دوستان خود تکیه کنید. ممکن است گاهی اوقات روند کند به نظر برسد اما کار می کند. به آن اعتماد کنید.علائم زخم معده


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۳۳:۵۳ توسط:ilmah موضوع: نظرات (0)