ilmah ilmah .

ilmah

نکات موفقیت در ازدواج :

به یکدیگر فضا بدهید

مطمئن باشید که زندگی شخصی خود را دارید وگرنه زندگی مشترک سخت تر است. علایق خود، دوستان خود، شبکه پشتیبانی و سرگرمی های خود را داشته باشید. تا جایی که می توانید همپوشانی داشته باشید، اما یکسان نبودن باید چیزی برای صحبت کردن به شما بدهد. . . و به گسترش افق های خود به عنوان یک زوج کمک می کند.فرهنگ و هنر

-جیمز

یکی از منظم ترین چیزهایی که افرادی که با هم تماس گرفتند، انجام دادن اهمیت فضاسازی و جدایی از شریک زندگی بود

مردم هر سال ستایش حساب‌های جاری، کارت‌های اعتباری جداگانه، داشتن دوستان و سرگرمی‌های متفاوت، گرفتن تعطیلات جداگانه از یکدیگر را می‌خواندند (این در رابطه خودم بسیار مهم بوده است). برخی حتی تا آنجا پیش رفتند که حمام جداگانه و اتاق خواب جداگانه را توصیه کردند.

برخی از افراد از دادن آزادی و استقلال به شریک زندگی خود می ترسند. این ناشی از عدم اعتماد و/یا ناامنی است که اگر به شریکمان فضای زیادی بدهیم، متوجه می‌شوند که دیگر نمی‌خواهند با ما باشند. به طور کلی، هر چه از شایستگی خود در رابطه ناراحت باشیم، بیشتر سعی خواهیم کرد رفتار شریک خود را کنترل کنیم.

حتی مهمتر از آن، این ناتوانی در اجازه دادن به شرکای خود، شکلی ظریف از بی احترامی است. به هر حال، اگر نمی توانید به شوهرتان برای داشتن یک سفر ساده گلف با دوستانش اعتماد کنید، یا می ترسید که همسرتان بعد از کار برای نوشیدن نوشیدنی بیرون برود، این موضوع در مورد احترام شما به توانایی آنها در مدیریت خود چه می گوید. مناسب؟ برای احترام شما به خودتان چه می گوید؟ به هر حال، اگر فکر می‌کنید چند نوشیدنی بعد از کار برای دور کردن شریک زندگی‌تان از شما کافی است، واضح است که زیاد به خودتان فکر نمی‌کنید.دستگاه های موسیقی ایرانی با مثال

اگر به اندازه کافی شریک زندگی خود را دوست داشته باشید، به او اجازه خواهید داد همانی باشد که هستند - شما مالک او نیستید، با چه کسی معاشرت می کند، چه می کند یا چه احساسی دارد. دیوانه ام می کند وقتی می بینم زنان به شوهرانشان اجازه نمی دهند با پسرها بیرون بروند یا به زنان دیگر حسادت می کنند.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۵۱:۳۳ توسط:ilmah موضوع: نظرات (0)