ilmah ilmah .

ilmah

موفقیت در مصاحبه های شغلی :

  • پروژه های جانبی: موارد جانبی را در رزومه خود فهرست کنید تا کارفرمایان بتوانند متوجه شوند که شما چقدر به صنعت خود علاقه دارید. اگر قبلاً تجربه شغلی آزاد دارید، آن را برای نشان دادن تدبیر و توانایی خود در مدیریت خود و عملکرد در یک محیط رقابتی بگنجانید.سایت ایکسپو 
  • آمار و شاخص های کلیدی عملکرد: شامل آماری در مورد نحوه استفاده از مهارت های خود برای بهبود شاخص های کلیدی عملکرد سازمان های گذشته خود باشید.

علاوه بر این، مهارت های خاصی را فهرست کنید تا انگیزه و اشتیاق خود را برای یادگیری نشان دهید. کلمات اقدام رزومه را که می توانید با اعداد پشتیبانی کنید، انتخاب کنید. در اینجا مواردی وجود دارد که باید در رزومه خود فهرست کنید:

  • مهارت‌های فنی وارتباطی: مک‌دونالد گفت که داشتن تعادل بین مهارت‌های فنی وارتباطی در رزومه بسیار مهم است. تحول دیجیتالی نحوه کار ما را شکل می دهد و این مهارت ها را به طور فزاینده ای برای سازمان ها ضروری می کند.
  • سطح تخصص برای هر مهارت: علاوه بر فهرست کردن مهارت‌ها و گواهینامه‌ها، مک‌دونالد توصیه می‌کند که سطح تخصص خود را برای هر مجموعه مهارت مهم نیز درج کنید. این می تواند از مبتدی تا پیشرفته متغیر باشد;این به کارفرما نشان می دهد که کجا برتر هستید و کجا می خواهید پیشرفت کنید..
  • مشارکت در جوامع حرفه ای: جدای از کمک به رشد شبکه حرفه ای خود، عضویت در گروه های تخصصی می تواند نشان دهنده تعهد شما به صنعت، تمایل به ماندن در بالای آخرین روندها و علاقه به بهبود مهارت های مرتبط باشد.
  • مهارت هایی که با شرح شغل مطابقت دارند: سیوانسان توصیه می کند مهارت های موجود در رزومه خود را متناسب با شرح شغلی خاص تنظیم کنید. بیشتر شرح شغل‌ها دارای بخش‌های «صلاحیت‌های ترجیحی» و «حداقل الزامات» هستند، بنابراین می‌توانید مهارت‌های خود را بر اساس آن فهرست کنید.ریکاوری عکس موبایل با کامپیوتر

سیوانسان گفت: «در رزومه خود، همچنین می‌توانید شرح مختصری از چیزهایی که در نقش‌های قبلی‌تان آموخته‌اید و در مورد آن‌ها هیچ اطلاعی نداشتید، یادداشت کنید.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۴۰:۰۵ توسط:ilmah موضوع: نظرات (0)